Bestelgemak

U kunt bij ons op verschillende manieren bestellen:

Online bestellen in onze webwinkel
– Dit is de snelste en veiligste manier om te bestellen. U kunt in dit geval de producten in het winkelmandje plaatsen, en daarna klikken op afrekenen. U hoeft niet perse een account aan te maken als u dat niet wilt. U kunt ook gewoon direct afrekenen via onderstaande betaalmethoden. Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel waarborg en Webshop keurmerk.

Bestellen per e-mail – Als u het niet makkelijk vind om online te bestellen, stuurt u ons dan gewoon een e-mail met de artikelen die u wilt bestellen, en uw adres. Wij sturen u dan direct een bevestiging hiervan met betaalgegevens. Mail uw bestelling nu door op info@bestshopping.nl

Bestellen per telefoon – Niet iedereen vind het prettig om via de webshop te bestellen. Bij ons kunt u uw bestelling ook gewoon telefonisch plaatsen. Bel nu 0186-614670 om uw bestelling door te geven.

Prijzen – Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Betaalgemak

Betalen met iDEAL – Als u er voor kiest om te betalen via iDEAL wordt u vanaf onze site automatisch doorverwezen naar de site van iDEAL waar u kunt inloggen bij uw eigen bank. Nadat u uw bank opdracht heeft gegeven om het bedrag over te maken nemen wij uw bestelling per direct in behandeling. Zie www.ideal.nl voor meer informatie.

 

Betalen met PayPal  – PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in online winkels kunt betalen. Zie www.paypal.com voor meer informatie.


CreditCards via PayPal
 – U kunt ook met creditcard betalen, dit gebeurd in samenwerking met paypal.
Zie www.paypal.com voor meer informatie.

Overschrijving – U kunt ook een overschrijving doen per Bank. Wij verzenden dan uw bestelling zodra de betaling is ontvangen, dit kan in sommige gevallen 1-2 werkdagen langer duren dan bij een betaling per IDEAL. Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons geautomatiseerd een e-mail met de bankgegevens.

Contant – U kunt ook bij ons langskomen voor een demonstratie, en om uw bestelling af te halen, U kunt in dat geval contant bij ons afrekenen. Indien u langs wilt komen, gelieve vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we uw bestelling alvast gereed kunnen maken.

 

Verzending

De verzending van uw bestelling vind altijd plaats per GLS. Wanneer u op werkdagen voor 17.00u besteld en betaald kunt u het bestelde artikel altijd de eerstvolgende werkdag in huis verwachten. Wij leveren niet in het weekend.

 

Garantie

Alle artikelen worden geleverd met een garantie van 24 maanden.

 

Retourneren

Bestshopping hanteert een zeer soepel retourbeleid. We vinden het immers belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom krijgt u van ons 30 dagen de tijd om uw aankoop via de webshop uit te proberen. Wanneer u een artikel retour wilt sturen verzoeken wij u vriendelijk het volgende in acht te nemen:

  •     De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden. Stuur uw originele factuur mee in de doos, en vermeld Naam, adres, ordernummer en bankgegevens
  •     De retourartikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd te worden. Verstuur deze ten allen tijde in een verzenddoos, en plak niets op de verpakking van het artikel. De kosten voor retourzenden zijn voor uw eigen rekening.
  •    Wanneer u aangeeft uw bestelling retour te sturen zullen wij uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen restitueren

Let op!! Dit geldt alleen voor webshop bestellingen en is niet van toepassing op afhaalorders.

 

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per brief t.a.v. L.R. Hagen. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan Stichting Webshop keurmerk via hun website. Informatie over de geschillenregeling van Stichting Webshop keurmerk kunt u tevens op de website vinden.